ZGŁASZANIE ZMIAN W ZAJĘCIACH
Wszelkie zmiany w zajęciach należy zgłaszać drogą mailową na adres: zmiana_zajec_wbis@sggw.edu.pl
W temacie wiadomości proszę podać datę, której dotyczy zmiana i symbol (nazwę) kierunku: A, AK, Bud, IŚ, IiGW, OŚ.
Treść maila powinna zawierać:
- – nazwę przedmiotu,
- – rodzaj studiów (stacjonarne/niestacjonarne),
- – poziom (mgr/inż.),
- – salę i godzinę zajęć w obowiązującym planie,
- – wprowadzaną zmianę (w przypadku odwołania zajęć planowany termin ich odrobienia),
- – nazwisko i imię osoby zgłaszającej zmianę.
Naturalnie, z wprowadzanymi zmianami muszą być również zapoznani przez prowadzącego zainteresowani studenci, a odwoływane czy przekładane zajęcia muszą być odrobione do końca semestru.