O Wydziale

DSCF0079-620x500o

Dziekan

dr hab. inż. Grzegorz Majewski, prof. SGGW
grzegorz_majewski@sggw.edu.pl

tel.: 22 59 350 00

MG_2251

Prodziekan (kierunki: Inżynieria środowiska, Ochrona środowiska, Architektura krajobrazu)

 dr hab. inż. Anna Baryła
anna_baryla@sggw.edu.pl

tel.: 22 59 350 08

M.W

Prodziekan (kierunki: Budownictwo, Inżynieria i gospodarka wodna)

dr inż. Małgorzata Wdowska
malgorzata_wdowska@sggw.edu.pl

tel.: 22 59 350 02

Rady programowe Wydziału 2020 - 2024

Na podstawie § 42 Podmiotem opiniodawczo-doradczym dziekana są rady programowe działające przy wydziale. Dziekan powołuje rady programowe i określa ich skład osobowy, dla każdej dyscypliny wiodącej przypisanej wydziałowi. Rada programowa jest właściwa dla kierunków studiów przyporządkowanych do danej dyscypliny. Do zadań rady programowej należy:

1) wspieranie dziekana w procesie nadzoru nad zapewnianiem jakości kształcenia w ramach kierunków studiów przyporządkowanych danej dyscyplinie;
2) wyrażanie opinii w sprawach związanych z kształceniem w danej dyscyplinie lub innych sprawach przedłożonych przez dziekana;
3) opracowywanie projektów programów i planów studiów;
4) analiza wyników ewaluacji zajęć dydaktycznych i formułowanie rekomendacji w tym zakresie;
5) ewaluacja i doskonalenie programów i planów studiów, w tym sylabusów;
6) wykonywanie innych zadań związanych z zapewnianiem jakości kształcenia, określonych przez Rektora lub dziekana.

Rada programowa składa się z dziekana, prodziekanów oraz od siedmiu do 20 członków, w tym:

1) zastępcy dyrektora instytutu właściwego do spraw kształcenia z instytutu działającego w ramach tej samej dyscypliny co rada programowa;
2) nauczycieli akademickich związanych z daną dyscypliną;
3) co najmniej jednego przedstawiciela otoczenia społeczno-gospodarczego, niebędącego członkiem wspólnoty uczelni;
4) co najmniej jednego nauczyciela akademickiego reprezentującego inną dyscyplinę niż dyscyplina, w ramach której powołano radę programową;
5) studentów delegowanych przez właściwy organ samorządu studenckiego, z zastrzeżeniem, że przedstawiciele studentów stanowią nie mniej niż 20% składu rady programowej.

Kadencja rady programowej jest równa okresowi powołania dziekana.

Dziekan– dr hab. inż. Grzegorz Majewski, prof. SGGW

Prodziekan – dr inż. Małgorzata Wdowska

Prodziekan– dr hab. inż. Anna Baryła

  1. Z-ca dyrektora Instytutu– dr inż. Zdzisław Skutnik
  2. Sekretarz – dr inż. Anna Podlasek
  3. przedstawiciel otoczenia gospodarczego – dr inż. Mieczysław Grodzki (Mazowiecka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa)
  4. dr inż. Ignacy Kardel (dyscyplina IŚGiE)
  5. prof. dr hab. inż. Zbigniew Lechowicz
  6. dr hab. inż. Mirosław Lipiński 
  7. dr hab. inż. Sławomir Bajkowski, prof. SGGW
  8. dr hab. inż. Wojciech Sas, prof. SGGW
  9. dr hab. inż. Marek Dohojda
  10. dr hab Kinga Rybak-Niedziółka
  11. dr inż. Katarzyna Jeleniewicz
  12. dr inż. Marzena Lendo-Siwicka
  13. dr inż. Olga Szlachetka
  14. dr inż. Gabriela Rutkowska
  15. mgr inż. Grzegorz Pasternak
  16. Przedstawiciele studentów

ZESPOŁY ROBOCZE przy Radzie Programowej dyscypliny Inżynieria lądowa i transport

ZESPÓŁ ROBOCZY ds. Promocji oraz kontaktów ze szkołami średnimi w kadencji 2020-2024

ZESPÓŁ ROBOCZY ds. Hospitacji w kadencji 2020-2024

Dziekan– dr hab. inż. Grzegorz Majewski, prof. SGGW

Prodziekan – dr inż. Małgorzata Wdowska

Prodziekan– dr hab. inż. Anna Baryła

  1. Z-ca dyrektora Instytutu – dr hab. inż. Beata Gawryszewska
  2. Sekretarz – dr hab inż. Magdalena Michel, prof. SGGW
  3. Przedstawiciel otoczenia społeczno-gospodarczego: – mgr inż. Mariusz Andziak
  4. Przedstawiciel otoczenia społeczno-gospodarczego: – Cezary Orzechowski
  5. dr inż. Zdzisław Skutnik (dyscyplina ILiT)
  6. dr hab. Mateusz Grygoruk, prof. SGGW
  7. dr hab. inż. Bogumiła Pawluśkiewicz, prof. SGGW
  8. dr hab. inż. Renata Giedych
  9. dr hab. inż. Leszek Hejduk
  10. dr hab. inż. Marek Kalenik
  11. dr inż. Paweł Marcinkowski
  12. dr inż. Agnieszka Bańkowska-Sobczak
  13. dr inż. Daria. Sikorska
  14. dr inż. Marzena Suchocka
  15. dr inż. Daniel. Szejba
  16. Przedstawiciele studentów

ZESPOŁY ROBOCZE przy Radzie Programowej dyscypliny Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka 

ZESPÓŁ ROBOCZY ds Promocji oraz kontaktów ze szkołami średnimi w kadencji 2020-2024

ZESPÓŁ ROBOCZY ds. Hospitacji w kadencji 2020-2024

Komisje Oceny Okresowej Nauczycieli Akademickich

Przewodniczący – dr hab. inż. Sławomir Bajkowski, prof. SGGW

Sekretarz – dr inż. Marta Kiraga

Członkowie:

  • – prof. dr hab. inż. Zbigniew Lechowicz
  • – prof. dr hab. inż. Alojzy Szymański
  • – dr hab. inż. Magdalena D. Vaverkova, prof. SGGW
  • – dr hab. inż. Barbara Tomczyk, prof. SGGW

Przewodniczący – prof. dr hab. Tomasz Falkowski

Sekretarz –  dr inż. Adam Krajewski

Członkowie:

  • – prof. dr  hab. inż. Stefan Ignar
    – dr hab. inż. Magdalena Michel, prof. SGGW
  • – dr hab. inż. Renata Giedych

Współpraca Wydziału

PODPISANE UMOWY O WSPÓŁPRACY AKADEMICKIEJ Z ZAGRANICZNYMI PLACÓWKAMI  NAUKOWYMI

 

Porozumienie o współpracy podpisane w 2020 roku

  • Porozumienie o podwójnym dyplomie

NARODOWY UNIWERSYTET GOSPODARKI WODNEJ I WYKORZYSTANIA ZASOBÓW NATURALNYCH (NUGWWZN) w Równem

Soborna11, Równe, Ukraina

Umowa zawarta 2020

 

Porozumienia o współpracy podpisane w 2019 roku

  • Umowa o współpracy

BRZESKI PAŃSTWOWY UNIWERSYTET TECHNICZNY Z SIEDZIBĄ W BRZEŚCIU,

ulica Maskoŭskaja 267, Brest 224017, Białoruś

Umowa zawarta 04.12.2019

  • Umowa o współpracy w ramach realizacji programu o podwójnym dyplomie

KAZACHSKI NARODOWY UNIWERSYTET ROLNICZY (Kaz NAU),

Ałmaty, Republika Kazachstanu

Umowa zawarta 29.05.2019

 

Porozumienie o współpracy podpisane w 2018 roku

  • Umowa o współpracy akademickiej i kulturalnej

VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL, Belgia

Pleinleen 2, 1050 Brussels.

Umowa zawarta 09.04.2018

 

Porozumienie o współpracy podpisane w 2017 roku

  • Umowa o współpracy akademickiej

FACULTY OF AGRISCIENCES, MENDEL UNIVERSITY IN BRNO , Czechy

Zemědělská, 1665/16, 13 00 Brno.

Umowa zawarta 20

POROZUMIENIA O WSPÓŁPRACY lub PARTNERSTWO

 

Porozumienia o współpracy podpisane w 2023 roku

1. Warbud SA

ul. Domaniewska 32

02-672 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 21.02.2023. Porozumienie zawarte zostało na czas nieokreślony.

Porozumienia o współpracy podpisane w 2023 roku w zakresie przeprowadzenia praktyk studenckich

1. Główny Inspektorat Ochrony Środowiska z siedzibą w Warszawie

Organ administracji publicznej

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3

02-362 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 04.09.2023. Porozumienie zawarte zostało na czas nieokreślony.

2. Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie

ul. Wronia 53

00-874 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 11.09.2023. Porozumienie zawarte zostało na czas nieokreślony.

Porozumienia o współpracy podpisane w 2019 roku

1.MESCO

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Górnicza 20A

42-600 Góry Tarnowskie

Data zawarcia porozumienia: 14.03.2019,  Data trwania porozumienia: 14.03.2019 – 14.03.2020

2. OPEGIEKA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

 Al. Tysiąclecia 11

 82-300 Elbląg

Data zawarcia porozumienia: 24.01.2019

3. WOD-KAN-BRUK

 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

BIURO: ul. Bronisława Czecha 55a

04-555 Warszawa

SIEDZIBA: Łomnica 39

08-430 Żelechów

Data zawarcia porozumienia: 14.02.2019

Umowa o współpracy podpisane w 2018 roku

1. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Wodnych i Melioracyjnych (SITWM) Oddział w Warszawie

Ksawerów 8

02-787 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 24.10.2018

Porozumienia o współpracy podpisane w 2017 roku

1.Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie

Spółka akcyjna,

Pl. Starynkiewicza 5

02-015 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 9.04.2017

Koordynator merytoryczny WBiIŚ SGGW: dr inż. Maciej Malarski

2. Natalia Strzelecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Wakacyjne Laboratoria

 Naukowe dla dzieci Natalia Strzelecka”

ul. Chorągwi Pancernej 83/10

02-951 Warszawa  

Data zawarcia porozumienia: 23.03.2017, Data trwania porozumienia: 3.07.2017 – 25.08.2017

 Umowa o partnerstwo podpisane w 2017 roku

1. Fundacja Inicjatyw Aktywnych Go Silver

ul. K. Jeżewskiego 7 lok. 30

02-796 Warszawa

Przy realizacji Zadania publicznego pod nazwą „Nie ma to jak w domu – bezpiecznie mieszkanie seniora” dofinansowanego ze środków Rządowego Programu na rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014-2020.

Data zawarcia porozumienia: 14.04.2017, Partnerstwo zawiązane zostało od 14.04.2017 – 31.12.2017

POROZUMIENIA O WSPÓŁPRACY

Porozumienia o współpracy podpisane w 2021 roku

  1. Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza

ul. Adama Mickiewicza 3

07-100 Węgrów

Data zawarcia porozumienia: 25.11.2021

  1. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja 

Mieczysławów

99-314 Krzyżanów

Data zawarcia porozumienia: 7.12.2021

Porozumienia o współpracy podpisane w 2019 roku

  1. LXIII Liceum Ogólnokształcące im. Lajosa Kossutha 11

ul. Hirszfelda 11

02-776 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 28.03.2019

  1. Technikum Budownictwa i Architektury nr 1 im. Zdzisława Mączyńskiego

ul. Górnośląska 31

02-432 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 02.09.2019

Porozumienia o współpracy podpisane w 2018 roku

  1. Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Mickiewicza w Piastowie

ul. 11 Listopada 2A

05-820 Piastów

Data zawarcia porozumienia: 12.03.2018

  1. Zespół Szkół nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie

ul. Świętojańska 89

07-200 Wyszków

Data zawarcia porozumienia: 23.11.2018

Porozumienia o współpracy podpisane w 2017 roku

  1. Zespół Szkół nr 39 im. Prof. E. Janakowskiego

ul. Bełska 1/3

02-638 Warszawa

Data zawarcia porozumienia: 14.06.2017

  1. IV Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie

ul. Chyliczkowska 17

05-500 Piaseczno

Data zawarcia porozumienia:    .07.2017

Reprezentanci Wydziału w latach 2020-2024

  • – Nauczycieli akademiccy zatrudnieni na stanowisku profesora lub profesora uczelni reprezentujący dyscypliny:

w dyscyplinie inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka

prof. dr hab. inż. Janusz Kubrak – Dyrektor Instytutu Inżynierii Środowiska
prof. dr hab. inż. Tomasz Okruszko

w dyscyplinie inżynieria lądowa i transport

prof. dr hab. inż. Eugeniusz Koda – Dyrektor Instytutu Inżynierii Lądowej

  • – Przedstawiciele pozostałych nauczycieli akademickich:

dr inż. Małgorzata Wdowska

  • – Przedstawiciele pracowników niebędących nauczycielami akademickimi:

mgr inż. Jacek Gładecki

Komisja Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

dr inż. Marcin Krukowski (CZŁONEK KOMISJI)

– Rektorska Komisja ds. Gospodarczych i Inwestycji

prof. dr hab. inż. Eugeniusz Koda (CZŁONEK KOMISJI)

– Rektorska Komisja Inwentaryzacyjna

dr inż. Janusz Urbański – (PRZEWODNICZĄCY)

dr inż. Marcin Krukowski – (CZŁONEK KOMISJI)

– Rektorska Komisja ds. Jakości Kształcenia

dr inż. Katarzyna Markowska-Lech (CZŁONEK KOMISJI)

Rektorska Komisja Mieszkaniowa

dr hab. Wojciech Sas, prof. SGGW (CZŁONEK KOMISJI)

lic. Anna Wiącek (CZLONEK KOMISJI)

Rektorska Komisja ds. Motywacyjnego Systemu Wynagradzania Pracowników

prof. dr hab. Tomasz Okruszko (PRZEWODNICZĄCY)

Rektorska Komisja ds. Rozwoju Uczelni

prof. dr hab. Tomasz Okruszko (CZŁONEK KOMISJI)

prof. dr hab. Janusz Kubrak (CZŁONEK MOMISJI)

Rektorska Komisja ds. Socjalnych

lic. Anna Wiącek (CZŁONEK KIMISJI)

– Międzyinstytutowa Komisja ds. Oceny Okresowej Nauczycieli Akademickich

dr hab. Wojciech Sas, prof. SGGW (CZŁONEK KOMISJI)

  • Senacka Komisja ds. Dydaktyki i Wychowania

dr inż. Małgorzata Wdowska (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Senacka Komisja ds. Finansowych

prof. dr hab. inż. Eugeniusz Koda (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Senacka Komisja ds. Historii i Odznaczeń

prof. dr hab. Eugeniusz Koda (CZŁONEK KOMISJI)

mgr inż. Jacek Gładecki (CZŁONEK KOMISJI)

  • Senacka Komisja ds. Nauki i Rozwoju Kadr

prof. dr hab. Tomasz Okruszko (CZŁONEK KOMISJI)

prof. dr hab. Eugeniusz Koda (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Senacka Komisja ds. Statutu i Struktury

prof. dr hab. inż. Janusz Kubrak (PRZEWODNICZĄCY)

prof. dr hab. Eugeniusz Koda (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Senacka Komisja ds. Współpracy Międzynarodowej

dr inż. Małgorzata Wdowska (CZŁONEK KOMISJI)

dr hab. Beata Gawryszewska (CZŁONEK KOMISJI)

  • Uczelniana Komisja Dyscyplinarna ds. Doktorantów

dr hab. inż. Mirosław Lipiński (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Uczelniana Komisja Dyscyplinarna ds. Nauczycieli Akademickich

prof. dr hab. Józef Mosiej (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Uczelniana Komisja Dyscyplinarna ds. Studentów

dr inż. Małgorzata Wdowska (CZŁONEK KOMISJI)

  • – Uczelniana Komisja ds. Oceny Pracowników

dr hab. inż. Marek Kalenik (CZŁONEK KOMISJI)

dr hab. inż. Marek Dohojda (CZŁONEK KOMISJI)

 

Koordynatorzy wydziałowi

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa

telefon: 22 59 35010

e-mail: dwbis@sggw.edu.pl

GODZINY PRZYJĘĆ STUDENTÓW (tutaj)

Dziekan Wydziału22 59 35000
Prodziekan (kierunki: Budownictwo, Inżynieria i Gospodarka Wodna)22 59 35002
Prodziekan (kierunki: Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska, Architektura Krajobrazu)22 59 35008
Kierownik Dziekanatu22 59 35010
Studia Stacjonarne na Kierunku Budownictwo22 59 35004
Studia Stacjonarne na Kierunku Inżynieria Środowiska 22 59 35005
Studia Stacjonarne na Kierunku Ochrona Środowiska22 59 35007
Studia Stacjonarne na Kierunku Inżynieria i Gospodarka Wodna22 59 35005
Studia Stacjonarne na Kierunku Architektura Krajobrazu (I rok roku 2020/2021, II roku 2020/2021)22 59 35007
Studia Niestacjonarne na Kierunku Budownictwo22 59 35006
Studia Niestacjonarne na Kierunku Inżynieria Środowiska22 59 35010