ZGŁASZANIE ZMIAN W ZAJĘCIACH

Wszelkie zmiany w zajęciach należy zgłaszać drogą mailową na adres: zmiana_zajec_wbis@sggw.edu.pl
W temacie wiadomości proszę podać datę, której dotyczy zmiana i symbol (nazwę) kierunku: Bud, IS. OŚ, IiGW, AK.

Treść maila powinna zawierać:

  • – nazwę przedmiotu,
  • – rodzaj studiów (stacjonarne/niestacjonarne),
  • – poziom (mgr/inż.),
  • – salę i godzinę zajęć w obowiązującym planie,
  • – wprowadzaną zmianę (w przypadku odwołania zajęć planowany termin ich odrobienia),
  • – nazwisko i imię osoby zgłaszającej zmianę.

Naturalnie, z wprowadzanymi zmianami muszą być również zapoznani przez prowadzącego zainteresowani studenci, a odwoływane czy przekładane zajęcia muszą być odrobione do końca semestru.