Warunki rekrutacji
Regulamin studiów podyplomowych
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Studiów Podyplomowych realizowanych w SGGW w Warszawie.
Sposób naboru
Na studia podyplomowe planuje się nabór 45 uczestników. Rekrutacja jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń do 24.09.2018.
Wymagane dokumenty
- wypełniona DEKLARACJA UCZESTNICTWA w studiach podyplomowych
DEKLARACJA UCZESTNICTWA 
- wypełnione PODANIE o przyjęcie na studia podyplomowe
PODANIE 
- kwestionariusz osobowy kandydata 
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY 
oraz
- odpis lub poświadczoną przez uczelnię kopię dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych
 - 1 zdjęcie (format legitymacyjny)
 - dowód wpłaty w wysokości 2500 zł za 1 semestr w terminie do 08.10.2018r.
 - dowód wpłaty w wysokości 2500 zł za 2 semestr w terminie do 04.03.2019r.
 
UWAGA: Wpłaty prosimy dokonywać dopiero po informacji o zakwalifikowaniu kandydata. Nr konta na które należy dokonywać wpłat zostanie podany osobom zakwalifikowanym gdy będzie wiadomo, że studia zostaną uruchomione (zgłosi sie wystarczajaca ilość osób).
Osoby zainteresowane uczestnictwem w studiach podyplomowych prosimy wypełnioną DEKLARACJĘ UCZESTNICTWA przesłać:
– pocztą elektroniczną na adres  kg@sggw.pl
   lub
– faxem na numer +22 5935203
   lub
– pocztą na adres:
Katedra Geoinżynierii
Wydział Budownictwa i Inżynierii i Środowiska
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
ul. Nowoursynowska 159
02-776 Warszawa
Pozostałe dokumenty należy przesłać pocztą lub dostarczyć osobiscie do sekretariatu Katedry Geoinżynierii.