PODANIA O REJESTRACJĘ WARUNKOWĄ/POWTARZANIE SEMESTRU  
na semestr letni w roku akademickim 2024/2025

 

STUDENCI:

Szczegółowe warunki zaliczenia semestru i rejestracji na kolejny semestr

  1. Studenci, którzy uzyskają wymaganą programem studiów sumę punktów ECTS, tj. uzyskają wszystkie zaliczenia, otrzymują rejestrację na kolejny semestr (letni) – nie składają żadnego podania.
  2. Studenci I roku, których deficyt punktów ECTS nie przekracza 10 punktów ECTS i studenci kolejnych lat (II i następne), których skumulowany (wszystkie zakończone semestry studiów) deficyt punktów ECTS nie przekracza 12 punktów ECTS mogą zostać wpisani warunkowo na kolejny semestr studiów (letni). Konieczne jest złożenie podania o wpis warunkowy (na obowiązującym formularzu do pobrania ze strony internetowej) na semestr letni i odpłatne powtarzanie niezaliczonych przedmiotów w przyszłym roku akademickim.

Termin złożenia podania7 dni od zakończenia poprawkowej sesji zaliczeniowej.

  1. Jeśli deficyt określony w punkcie 2 jest wyższy, student może wnioskować o powtarzanie semestru (nie dotyczy semestru pierwszego). Konieczne jest złożenie podania o powtarzanie semestru (na obowiązującym formularzu) i odpłatne powtarzanie semestru w przyszłym roku akademickim. Termin złożenia podania – 7 dni od zakończenia poprawkowej sesji zaliczeniowej.
  2. Student, który nie zrealizował obowiązków wynikających z rejestracji warunkowej w poprzednich semestrach może być skreślony z listy studentów z powodu braku postępów w nauce.
  3. Opłata za powtarzanie niezaliczonych przedmiotów wynosi 100 zł za 1 punkt ECTS. Terminy realizacji powtarzanych zajęć określa Prodziekan na podstawie programu studiów. Opłaty za usługi edukacyjne (w tym powtarzanie niezaliczonych przedmiotów) wnoszone są w terminie do 2 tygodni od rozpoczęcia semestru, w którym zajęcia będą realizowane. Opłaty za usługi edukacyjne pobierane od studentów rozpoczynających studia w roku akademickim 2024/2025 w załączniku do Zarządzenia Nr 20 Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z dnia 23 kwietnia 2024 r.
  4. W przypadku studenta powracającego z urlopu lub studenta oczekującego na powtarzanie semestru lub roku konieczne jest dostarczenie do dziekanatu potwierdzenie przydziału do grupy (na obowiązującym formularzu do pobrania ze strony internetowej).

Studenci, którzy nie spełnią powyższych warunków zostaną skreśleni z listy studentów.

 

Niezłożenie stosownego podania w terminie przewidzianym Regulaminie Studiów będzie skutkowało skreśleniem z listy studentów.

 

 

Prodziekan

     dr inż. Katarzyna Jeleniewicz

(Budownictwo stacjonarne, Architektura)

dr inż. Tomasz Wierzbicki

(Budownictwo niestacjonarne, Inżynieria i Gospodarka Wodna)

dr  inż. Andrzej Brandyk

(Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska, Architektura Krajobrazu)
                                                                             

 

OSTATECZNE!!! terminy złożenia podań (punkty 2-4)

STUDIA STACJONARNE – do  21.02.2025r.

STUDIA NIESTACJONARNE – do 10.02.2025 r.

 

Po ww. terminach podania nie będą przyjmowane!